Szállítási szabályzat

A jelen szállítási szabályzat a kínált termékek kiszállításának eljárásait és feltételeit tartalmazza. Kérjük, olvassa el figyelmesen, hogy tisztában legyen a rendelésének kiszállítására vonatkozó szabályokkal.

A rendeléseket a visszaigazolást követően 1-3 munkanapon belül feldolgozzuk, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megadott szállítási határidőt betartsuk. Kérjük azonban, vegyék figyelembe, hogy előre nem látható késések is előfordulhatnak. Ilyen esetekben haladéktalanul értesítjük Önt, és tájékoztatjuk a várható késedelemről. A szállításokat kizárólag hétköznapokon végezzük; hétvégén és ünnepnapokon nincs lehetőségünk kézbesítést teljesíteni.

Szállítási Címek és Kézbesítés

A vásárlók kötelesek pontos szállítási címet megadni. Az esetleges szállítási hibákért vagy késedelmekért nem vállalunk felelősséget, ha azok hibás vagy hiányos cím miatt következnek be. Kérjük, hogy gondoskodjon arról, hogy a szállítás napján valaki jelen legyen a megadott címen, aki át tudja venni a terméket.

Szállítási Károk és Elveszett Csomagok

Amennyiben a csomag szállítás közben megsérült, vagy a csomag nem érkezett meg, kérjük, hogy azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Minden károsodott termék esetén vizsgálatot indítunk, és a helyzet függvényében cserét vagy visszatérítést biztosítunk.

Kérjük, lehetőség szerint a csomagot a futár jelenlétében ellenőrizze, hogy sértetlen állapotban érkezett-e meg. Amennyiben bármilyen sérülést tapasztal, kérjük, a futárral jegyzőkönyvet készíttessen, mivel csak ilyen esetben tudjuk elfogadni a csomag sérülésére vonatkozó reklamációt.

Ha nincs mód a helyszíni ellenőrzésre, kérjük, a sérüléseket mielőbb jelezze felénk (legkésőbb 3 napon beül), és küldje el a károkat bemutató fotókat. Amennyiben a szállítási károkat nem jelzi időben, a reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Termék visszatérítése vagy cseréje

A kézbesítés után 30 napon belül visszaküldheted a terméket, abban az esetben, ha gond van a kapott termékkel, pl. sérülten érkezett, stb., mindenképpen küldj egy e-mailt a info@vaszonkepekshop.hu címre és találunk megoldást a problémára. Amennyiben a termék valóban hibás, biztosítunk csereterméket és a hibás terméket nem kell részünkre visszaküldened, valamint a csere termék szállítási költségeit is mi álljuk. Ha nem érkezett meg a rendelésed, kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot a info@vaszonkepekshop.hu e-mail címen és ellenőrizd, hogy a rendelésnél biztosan jó szállítási címet adtál-e meg.

Csomagszállítás:

MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL:
Házhozszállítás díja: 3000 Ft.
Ingyenes szállítás 50.000 Ft felett.

DPD FUTÁRSZOLGÁLATTAL:
Házhozszállítás díja: 3000 Ft.
Ingyenes szállítás 50.000 Ft felett.

A megrendelt terméket a vásárlást követő 3-5 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak. A futárszolgálat normál esetben a feladást követő munkanapon kézbesíti a csomagot.

Magyarországon kívül nem szállítunk.

FIZETÉS FELTÉTELEK:
-FIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL
-FIZETÉS Simple Pay SEGÍTSÉGÉVEL (ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS)
A Simple Pay elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amellyel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával fizetni online áruházunkban. A bankkártyás fizetéshez nem szükséges a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Fizetéshez használhatod:
Mastercard bankkártyádat
Visa bankkártyádat

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára.
További információ: https://simplepay.hu/
– UTÁNVÉTELRE NINCS LEHETŐSÉG

Scroll to Top